BTYD Logo

BTYD

Speakers

Speakers

Ali PANDIR

Ali Pandır studied Mechanical Engineering at Istanbul Technical University.

His career started in Tekersan Jant Sanayi and he moved to Koc Holding in 1982 where he served as Project Manager until 1984. Then, he worked as Production Manager in Otokar between 1984-1989. He joined General Motors in 1990 where he held several managerial positions in GM Turkey, Opel Germany, GM China, GM Singapore and GM Indonesia until he joined Fiat Group in 2006. He was the CEO and the Board Member of Tofas–Fiat Group until 2012. Before joining to ERDEMİR Group, he was the Country Head of Fiat Turkey. After 33 years of professional career, he was the Chairman of the Board of Erdemir Group between November 2013 and January 2017. Since 2017, he has been investing in education sector and at the board of several companies and the chairman of TKYD.

 

Bahadır TOPAL, Kamu İç Denetçileri Derneği Başkanı

Bahadır TOPAL

He was born in 1974 in Ankara. He graduated from Ankara University, Agriculture Faculty, Department of Aquaculture and Fisheries in 1997. He served as an advisor of parliamentary between 1997-1998. He worked in Coca Cola İnc. between 1999-2000. He started to work in the Ministry of Agriculture and Forestry as an assistant inspector in November 2000, between 2008-2012, he worked as an Internal Auditor in the Agriculture and Rural Development Support Institution established for the use of EU IPARD funds. In 2012, he left the Institution and continued to work as an inspector in the Ministry until the end of 2014. In 2015, he started to work as Internal Auditor in the Ministry of Agriculture and Forestry. In 2016, he was the Secretary General of the Public Internal Auditors Association. Since April 2017, he has been serving as the deputy head of the Internal Audit Department of the Ministry of Agriculture and Forestry. Bahadır TOPAL, who works in the field of Internal Audit at many national and international events, speaks English well. He is married and has one child.

 

Doç. Dr. Bilgin Metin

Doç Dr Bilgin Metin

Bilgin Metin ilk olarak İstanbul Teknik Üniversitesi, Elektronik Haberleşme Müh. Bölümünden Lisans derecesi aldı. Daha sonra Armada Bilgisayar A.Ş.’de satış öncesi ve satış sonrası destek mühendisliği pozisyonlarında CISCO ürünleri için bilgisayar ağları ve ağ güvenliği projeleri tasarımı-kurulumu konularında çalıştı. Sırasıyla 2001 ve 2007 yılarında Boğaziçi Üniversitesi, Elektrik-Elektronik Müh. Böölümünden yüksek lisans ve doktora derecelerini aldı. Bu dönemde özel sektörde veri haberleşmesi, LAN, WAN ve ağ güvenliği sistemlerinin tasarımı, desteği ve kurulumu konularında danışman olarak hizmet etti. 2007 yılında Boğaziçi Üniversitesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümünde Yardımcı Doçent olarak çalışmaya başladı. 2014 yılında doçent ünvanını aldı ve şu an aynı bölümde görevine devam etmektedir. Bilgi ve haberleşme sistemleri için elektronik devre tasarımı, bilgi güvenliği ve bigi teknolojileri yönetişimi konularında çalışmaktadır. Uluslararası konferans ve dergilerde 75’den fazla yayını çıkmıştır. Ayrıca şu ana kadar Bir çok ulusal ve uluslar arası konferansın düzenleme kurulunda yer almıştır. 2014 yılında YBS 2014 (Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı), 2012-2015 arası ELECO (Elektrik Elektronik Mühendisliği Konferanası) ve 2016 yılında ECIS 2016 (European Conference of Information Systems) örnek olarak verilebilir.

 

Doğu ÖZDEN

Doğu Özden

1997 yılında İzmir Bornova Anadolu Lisesi, 2001 yılında ise Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olduktan sonra iş yaşamına Koç Holding Denetim ve Mali Grup Başkanlığı’nda başladı. 2010 yılına kadar Koç Grubu’nun Otomotiv ve Finans Grubu’na dahil şirketlerinin yurtiçi ve yurtdışı denetim ve kontrolüne yönelik görevler üstlenerek Denetim Grup Yöneticiliği pozisyonuna atandı. 2006 yılında ise Koç Üniversite’si MBA programını tamamladı. 2010 yılında TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası A.Ş.’ne Muhasebe Müdürü olarak atanan Özden, halihazırda aynı şirkette Finansal Planlama ve Kontrol Müdürü görevini devam ettirmektedir. Bununla birlikte, Kurumsal Risk Yönetimi Derneği Yönetim Kurulu Başkanlıgı görevinde olan Özden, TEİD Denetim Kurulu Üyeliğini ve ODD Mali İşler Komite Başkanlığını yürütmektedir. Certified Financial Services Auditor (CFSA), Certified Internal Auditor (CIA), Sermaye Piyasası İleri Düzey ve Türev Estrüman Lisanslarına sahiptir ve London School of Economics Strateji Programını tamamlamıştır.

Ercüment ARI

Ercüment ARI

Ercüment ARI; Sektörde birçok organizasyonda ve AB Projesinde bilgi sistemleri ve güvenliği alanlarında; direktörlük, müdürlük, sistem yöneticisi, süpervizör, takım lideri, danışman, denetçi, proje yöneticisi ve yönetici olarak 20 yıllık tecrübesi bulunmaktadır. Başlıca CIPM, CGEIT, CRISC, CRMA, CISM, CISA, CGEIT, CEH, ISO 22301 LA, ISO27001LA, ISO20000 LA, COBIT F, ITIL F, Microsoft sertifikalarına sahiptir. Ercüment ARI; Erciyes Üniversitesinde Elektronik Mühendisliğinde lisansını, ODTÜ Bilgisayar Mühendisliğinde 1.Yüksek Lisansını, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinde Finans alanında 2.Yüksek Lisansını tamamlamış olup, Marmara Üniversitesi'nde Bilişim Doktora programında tez aşamasındadır. Halen Boğaziçi Üniversitesinde kişisel verileri koruma ve düzenlemeleri ile ilgili yarı zamanlı öğretim görevlisi, çeşitli şirketlerde danışman ve uluslararası bir şirkette Data Protection Officer ve Bilgi Güvenliği Direktörü olarak görev yapmaktadır.

 

Av. Erdem Kozan – iyzico Uyum Müdürü

Av. Erdem Kozan – iyzico Uyum Müdürü

İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden mezun olduktan sonra bilişim ve teknoloji hukuku alanında çalışmalarına başladı. CDA Hukuk bünyesinde özellikle e-ticaret alanında olmak üzere bir çok teknoloji firmasına çeşitli alanlarda hukuki danışmanlık verdikten sonra 2016 yılında Hukuk Müşaviri olarak iyzico’ya katıldı. 2018 yılından itibaren Uyum Müdürü olarak iyzico bünyesinde çalışmalarına devam etmektedir.

 

Funda ÇETİNTAŞ

1984 Ortadoğu Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü mezunu ve BDDK nezdinde Sorumlu Bilgi Teknolojileri ve İş süreçleri baş denetçisi olan Funda Çetintaş, Uluslar arası Bilgi Sistemleri Denetçisi (CISA), Uluslararası Bilgi Güvenliği Yöneticisi (CISM) , Risk ve Bilgi Sistemleri Kontrolü (CRISC), ISO27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi (training) sertifikaları sahibidir.

Funda Çetintaş, 1984- 2002 arasında Koç- Unisys ve Akbank’ın da aralarında bulunduğu kurumlarda yazılım geliştirme ve proje yönetimi alanında çalıştı. 2002-2006 arasında özel sektörde ilgi işlem ve proje müdürlükleri görevlerinde bulundu.

2006-2013 yılları arasında KPMG bünyesinde çeşitli sektörlerde COBIT, SOX / J-SOX, Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi-ISO27001, Bilgi Sistemleri Yönetişimi, Bilgi Sistemleri Genel Kontrol alanları BT iç denetimi / bağımsız BT denetimi, İş ve BT süreklilik Planlaması, Proje Yönetimi, IT Risk Yönetimi, süreç yönetimi konularında denetim ve danışmanlık hizmetleri vermiştir.Bankacılık, Sigortacılık, Üretim, Maden, Kimya, Hizmet, Telecom ve Perakende sektörlerinde Bilgi Teknolojileri (BT) ve iş süreçleri üzerinde; BT güvenliği, iş ve BT süreklilik planlaması, BT proje yönetimi, yazılım geliştirme, risk yönetimi, BT yönetişim alanlarında 32 yıllık deneyim ve birikimi olan Funda Çetintaş şu anda Encore Bilişim Sistemleri Ltd Şirketinde Profesyonel Servisler direktörü görevinin yanısıra NCR yeni nesil ÖKC’ lerin mevzuata uygun hazırlanması, TSE tarafından yayınlanmış olan Koruma Profili’ne uygun ürün geliştirerek Common Criteria sertifikası alınması süreçlerinden de sorumlu yöneticidir.

 

Gamze Yurttutan – Mastercard Advisors – Principal, Information Security

Having started as the Director of Information Security in MasterCard Payment Transaction Services Europe, Gamze Yurttutan transferred to Mastercard Advisors in 2017, to leverage her information security expertise and consulting background to support Mastercard customers with their information security needs. Previously, she was the Head of IT Security & Risk Management Department in Burgan Bank. Gamze Yurttutan started her career as a network security engineer in National Research Institute of Electronics & Cryptology. In 2006, she was transferred to Deloitte Enterprise Risk Services as Senior Consultant. Her main fields of interest were attack & penetration tests, information security management systems consultancy, and security infrastructure setups. Later in her career, in order to help creating advisory services line, she was transferred to Ernst & Young in 2007. She worked in Ernst & Young as a manager until 2010. She is CISA, CISSP, CEH and ISO27001 LA. She has a B.Sc. degree in Electrical & Electronics Engineering from Middle East Technical University and a M.Sc. degree in Computer Engineering from Bogazici University. She is also a part-time instructor in Bogazici University, where she teaches Auditing of Information Technologies.

 

Kaya Kazmirci

Kaya Kazmirci

Kaya Kazmirci halen BT Yönetişim ve Siber Güvenlik Hizmetleri ve CISA, Cobit 5, PMP, CISSP ve ITIL dahil olmak üzere eğitim sunmaktadır. Önceki işinde Avea’da Iç Denetim Direktörü olarak görevliydi. Dartmouth College’ın Bilgisayar ve Elektronik Mühendisliği Bölümünden mezun oldu. Kaya’nın 30 yıllık iş deneyimiyle beraber CISA, CISM ve CISSP sertifikasyonları bulunmaktadır. Kaya ISACA Istanbul’un kurucularından olup YK Başkanlığını yaptı. Özellikle banka ve telekom sektörlerindeki BT fonksiyonun yeniden yapılanması ve ilgili denetim ve kontrol faaliyetlerin oluşması projelerinde çok yönlü görevlerde bulundu. Operasyonal sistemlerin yanı sıra muhasebe, faturalama, tahsilat ve vergilendirme süreçlerine destek veren Kurumsal Kaynak Planlama (SAP ve Oracle) sistemlerin kurulma projelerinde liderlik yaptı. İlgili BT Yönetişim ve Cobit uygulamalarının, özellikle bankacılık alanında, mevzuata uygun şekilde gerçekleşmesini sağladı.

 

Lale Maro – Maro Teknoloji – Yönetici Ortak

Lale Maro – Maro Teknoloji – Yönetici Ortak

TED Ankara Koleji mezunu olan Maro’nun, Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nden lisans, University of Toronto’dan yüksek lisans dereceleri vardır. 1981-86 yılları arasında Infomart/Kanada’da yazılım mühendisi olarak çalıştı. Daha sonra Yapı Kredi Bankası’nın Bilgi İşlem şirketinde sistem mühendisi olarak 2,5 yıl, Akbank’ın Bilgi İşlem şirketinin Teknik Destek ve Stratejik Araştırma, Planlama Bölümlerinde yönetici olarak 11 yıl görev aldı. 1999-2010 yılları arasında Bilgi Teknolojileri’nden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Finansbank’ta çalışarak Banka ile yurtiçi ve yurtdışı iştiraklerinin teknolojisinin ve süreçlerinin yeniden yapılandırılmasını, IBTECH teknoloji şirketinin kuruluş ve ileri teknoloji ürünleriyle hizmetlerini planladı ve yürüttü. Aralık 2010′da Maroteknoloji’yi kurarak, Yönetici Ortak/Danışman olarak görev yapmaya başladı.

 

Mustafa AYDIN, BDDK Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı

Mustafa AYDIN

Mustafa Aydın graduated from Electrical and Electronics Engineering at Gazi University in 2000. He started his professional career as a researcher at The Scientific and Technological Research Council of Turkey (TUBITAK) and worked as a Telecommunication Engineer at Head Office of Türk Telekom Corp. between 2003 and 2005. He got master's degree in Electrical and Electronics Engineering at Hacettepe University in 2004. He started working at the Banking Regulation and Supervision Agency (BRSA) in 2005. He worked on the development of regulations regarding the information systems of the companies within the scope of BRSA activities, took part in on-site audits and carried out the studies of Sectoral Cyber Incidents Response Team.

Becoming the top student, Mr. Aydın received his second master's degree with 4.0 GPA in “IT Auditing and Cyber Security” from Temple University in 2019. During his education, he also gained experience by working at the Department of Information Security and Privacy at Temple University. Mr. Aydın, who has made presentations at national and international events and has various publications, is also a referee for some scholarly journals. Being a member of the ISACA Philadelphia Chapter, he has also successfully passed the Certified Information Systems Auditor (CISA) and Certified Information Security Manager (CISM) exams.

Mr. Aydın, who is currently working on his PhD thesis at the Information Systems Program in Informatics Institute of the Middle East Technical University, is the Head of Information Systems Compliance Department at BRSA.

 

Özgüven Saymaz

Özgüven Saymaz

At Albarak Turk he is working as a manager of Business Continuity Service. He has been working for more than 10 years. He has been working as a practitioner in the fields of business continuity, risk management, information security development and performance management and he also executes educative lessons, seminars and auditions. He has published 3 books on the fields of business continuity and informatio

 

Dr. Ramazan Yavuz

Dr. Ramazan Yavuz

Dr. Ramazan Yavuz is regional research manager at IDC, a premier global provider of market intelligence and advisory services for ICT and consumer technology markets. He tracks and oversee research in IT market trends and dynamics in EMEA. He is responsible for primary and secondary research and contributes to regular reports and trackers, as well as tailored research and consulting projects. Dr. Yavuz has extensive experience in international marketing and sales, which he gained as division manager in local and international firms prior to joining IDC. He has a solid professional background in various sectors in the Middle East, Africa, and European markets.     Dr. Yavuz holds a Ph.D. degree in marketing from Boğaziçi University. He develops practice-based theories and analytical solutions to address the disruptive challenges firms and marketing managers face during digital revolution. His academic research interests include consumer behavior and strategy in social media marketing, customer experience, and customer engagement. A native Turkish speaker, he is also fluent in English and speaks conversational German.

 

Selda AYDOĞMUŞOĞLU

Selda AYDOĞMUŞOĞLU

2005 yılında Kocaeli Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Elektronik ve Bilgisayar Öğretmenliği bölümünden mezun oldum. 2018 yılında ise Bahçeşehir Üniversitesi Cyber Security Yüksek Lisans programını tamamladım.

2013 yılında Bilgi Güvenliği Bölüm Sorumlusu olarak göreve başladığım Migros T.A.Ş. ‘de şu anda IT Security Manager olarak görevime devam etmekteyim. Bilgi Güvenliği Birimi olarak tüm Migros uçtan uca ağ güvenliği, regulasyonlara uyumluluk (PCI DSS, KVKK vb.) ve uç nokta güvenliğinin sağlanmasından sorumluyuz.

İş hayatıma 2008 yılında öncelikle Bilgeadam’da Sistem ve Ağ Eğitmeni olarak başladım. Ardından çeşitli entegratör firmalarda sistem, ağ ve güvenlik mühendisi olarak uzun süre hizmet verdim. Kariyerim boyunca görev aldığım firmalarda birçok başarılı proje tamamladım.

Evli ve bir çocuk annesiyim. Son günlerde hem çalıştığım alan hem de yüksek lisans programım olması nedeniyle Siber Güvenlik dünyası ile yoğun bir şekilde ilgilenmekteyim. Ayrıca retail sektöründe Siber Güvenlik ile ilgili çalışmalar yapmaktayım.

 

Servet GÖZEL

Servet Gözel

Servet Gözel, çalışma hayatına KPMG Türkiye Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi bölümünde BT denetçisi olarak başlamış ve 2005 yılından beri Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi bölümünde birçok denetim ve danışmanlık projelerini yönetmiştir. Finansal hizmetler, telekom ve üretim/hizmet sektörlerindeki birçok kuruluşa hizmetlerin sunulmasında görev almıştır. 2005 ile 2008 yılları arasında KPMG Türkiye ofisinde çalıştıktan sonra, 2008-2011 yılları arasında Hollanda merkezli bir uluslararası bir finans grubu olan Credit Europe Bank’ta BT Yönetişim Koordinatörü olarak görev almıştır. 2011 yılında tekrar KPMG Hollanda ofisine katıldıktan sonra, 2012 yılında KPMG Türkiye ofisinde çalışmalarına devam etmiştir. Kariyeri boyunca BT ve süreç denetimleri ve danışmanlığı, SOX danışmanlığı ve denetimi, COBIT, yazılım lisans denetimleri, veri analitiği, hizmet kuruluşları denetim ve danışmanlığı, süreç iyileştirme, ödeme kuruluşları, risk merkezi üye denetimleri ve yeni nesil ödeme kaydedici cihazlarla ilgili çalışmalarda bulunmuştur. ISACA Istanbul Chapter üyesi olan Servet Gözel, CISA ve ISO27001 Lead Auditor sertifikalarına sahiptir.

 

Seyit Ahmet BAŞ, Sayıştay Başkanı

28.07.1968 tarihinde Karaman’da doğdu. 1989 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun oldu. 2001-2003 yılları arasında ABD Boston Üniversitesinde Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamladı. 1991-2003 yılları arasında Maliye Bakanlığı Hesap Uzmanı, 2003-2005 yılları arasında Gelir İdaresi Başkanlığı Daire Başkanı, 2005-2006 yıllarında Maliye Bakanlığı Bakan Danışmanı, 2006-2010 yılları arasında Gelir Politikaları Genel Müdürlüğü Kurucu Genel Müdür, 2010-2011 yıllarında Maliye Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı olarak görev yaptı. 2006–2010 yılları arasında Yatırım Ortamını İyileştirme Koordinasyon Kurulu Vergi ve Teşvikler Komitesi eş başkanlığı, 2010 – 2011 yılları arasında Koordinasyon Kurulu üyeliği ile İstanbul Uluslararası Finans Merkezi Projesi Vergi Komitesi Başkanlığı görevlerini yürüttü. 2010 – 2011 yıllarında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetine yapılan yardım programı çerçevesinde Türkiye Cumhuriyeti Teknik Heyeti Başkanı olarak görev yaptı. 2011-2015 yılları arasında Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu Kurucu Başkanı olarak görev yaptı. 29.08.2015 tarihinden itibaren Maliye Bakanlığı Müsteşarlığı görevini yapmakta iken, 23.06.2016 tarihinde TBMM’nin 106’ncı birleşiminde Sayıştay Başkanlığına seçilmiştir.

 

Sinem CANTÜRK, KPMG

Sinem CANTÜRK, KPMG

Sinem Cantürk, kariyerine 1996 yılında Yapı Kredi Bankası’nda başlamıştır. 1996 ve 2006 yılları arasında takım lideri, uygulama mimarı, proje yöneticisi ve iç bilgi teknolojileri denetçisi rolleri üstlenmiştir. Bilgi teknolojileri ortamları ve sistemleri konusunda engin tecrübeye sahiptir. Sinem Cantürk, KPMG Türkiye’de Ortak ve Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır. Finansal hizmetler sektör lideridir. KPMG Türkiye bünyesinde gerçekleştirilen COBIT, ITIL, BS25999, CMMI, SOX, ISO gibi küresel çerçeveler ve standartlar doğrultusunda yapılan boşluk analizleri, dizayn ve uygulamaya alma başlıklarına odaklanan denetim, danışmanlık ve destek hizmetlerinden sorumludur. Aynı zamanda, iş süreçlerinin iyileştirilmesi amaçlı süreç denetimleri ve süreç danışmanlık projelerinde rol almaktadır. KPMG Türkiye’deki kariyerinde çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren birçok şirketin denetim ile danışmanlık görevlerinde rol almıştır. Öncelikli sorumluluğu hizmetin kapsamı, genel kalitesi, regülasyonlara ve çalışma takvimine uyum ve müşteri memnuniyetidir. 2006 senesinden beri BDDK adına yapılan bilgi sistemleri denetimlerinde hem süreç, hem bilgi sistemleri konu başlıklarında aktif rol almaktadır Sektör tecrübeleri arasında finans sektörü (bankacılık,sigortacılık,faktoring), telekom, otomotiv yer almaktadır.

 

Zeynep Sinem POLAT, Halkbank – IT Governance Planning and Improvement Manager

Zeynep Sinem POLAT, Halkbank – IT Governance Planning and Improvement Manager

She has B.S. degree in Industrial Engineering, Istanbul University (2000-2004). She has started her carreer in 2004 and she worked at Internal Services and Project Management areas in international companies till 2009.

Since 2009, she has managed the following processes in Halkbank Information Technologies:

  • IT Governance
  • Process Management
  • Risk Management
  • Strategy Management
  • Value Management
  • Performance Management
  • ISO 20000 IT Audit and Compliance Management
  • Continuous Service Improvement Management

She has managed and involved in a wide range of information technologies projects such as CSI (Continual Service Improvement), ISO 20000 Information Technologies Service Management System and Process Model Improvement which are based on the global frameworks and best practices.

She has shared her knowledge and experiments about the process model transformation and automation projects on some international platforms and conferences. Lastly, she took part in “ISACA Asia Pacific CACS Conference” as a speaker with “The Holistic IT Governance” presentation.

Zeynep Sinem Polat has CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), TOGAF (The Open Group Architecture Framework), ISO 20000 Internal Auditor ve ITIL-F (Information Technology Infrastructure Library) certificates.

 
stradejik ortaklar
BTYD Trailer